godmorgon

Hörde att jamie hade vaknat vid halv åtta så jag traskade över till hans rumoch möttes av ett stort leende av min älskade lilla plutt som stod upp i sängen och försökte fånga sin djungelmobil :)
nu kryper han runt överallt och pillar på allt han kan få tag på och försöker nå allt han inte kan.
Han har verkligen utvecklats otroligt de senaste veckorna och det är svårt att hinna med....
Sitter och väntar på att posten ska komma så jag kan gå och hämta min nya telefon och börja fixa med den! men jag får vänta eett tag till verkar det som..aja så e livet. den som väntar pånågot gott väntar ALLTID för länge :P
funderar på om jag ska ta en promenad och köpa mer mat till jamie....förådet börjar sina. kanske lika bra så slipper jag sitta otålig här hemma.
fast de e kallt ute så vet inte om ja e sugen på att gå i två omgångar... ne en promenad blir det nog iaf.

Jamie har bestämt sig för att bli som pappa och bli massör, så nu börjar studierna ;)



"Massör i praktiken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0