kväll....

Har väntat och väntat hela dagen på att avin för min nya telefon skulle komma men icke.... förhoppningsvis kommer den i morogn men i värsta fall inte förrens på torsdag...vill ju ha den nu! men men antar att jag får hålla till godo med min gamla tegelsten tills dess...

Trygghansa har varit här och disukterat försäkringar med oss och vi har fyllt i och skrivit på alla papper så snart har vi alla tre de bästa och mest täckande försäkring vi kan ha. plus att vi tecknat heförsäkring med drulle hos dem nu.
jag har betalat av alla min krediter, skulder och avbetalningar som jag har haft sedan innan så nu är jag fri! känns nästan overkligt...trodde jag aldrig skulle komma ur detta men nu är det gjort och jag kunde nog inte vara lyckligare.

Jamie har badat utan att gråta för första gången på månader. vi fyllde balja med bara 3-4cm vatten och sen fick han sitta utanför baljan i vardagsrummet och plaska och efter ett tag satt vi ner honom i baljan. han var påväg att börja gråta men vi lugnade honom och visade att det inte var farligt och då fortsatten han att leka. fick tipset om att låta honom leka innan badet på bvc och det fungerade verkligen men trots att vattnet var varmt hackade han tänder och skakade efter bara 5 minuter så då fick han komma upp i min famn och mysa i en gosig handuk :) min älskade lilla badkruka!

i morgon blir det öppna förskolan med emma och jannika + barn. får se hur det blir att ta sig dit med tanke på att det fallit ett par centimeter snö nu.kanske lugnar ner sig under natten fåår vi hoppas. efter öppna förskolan hoppas jag att avin kommit så jag får min telefon. magnus jobbar sent i morgon så jag och jamie får ha egentid :) men de e bara kul, han e ju så underbar!

juste "jamie köpte" en sladd så magnus kan se filmer på tv´n från datorn som han ska få i farsdagspresent men den var för kort så det blir till att byta den kanske ska passa på i morgon att göra det med? får se hur jobbigt de e att pulsa runt...

ne nu ska ja gå och lägga mig så jag hinner sova lite innan det är dags att kliva upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0