nya mobilen!

sitter på bussen nu, jamie sover i vagnen och jag passar på att se hur det går    o jag vet att det är en deel konstig stavning, men verkar som om jag inte kan se texten näär jag skriver...?!? att blogga från min nya telefon. ska möta anna i danderyd och vi ska ta oss ut  till älvsjömässan för mat och vin mässan. hon hade en extra biljett och jag följer mer än gärna mee :p   nya mobilen kom iallafall igår och nu börjar jag lärsa mig hur den funkar. igår hade vi som jag sagt innan barnvakt. jamie var hos magnus föräldrar och hade det nra meddans magnus och jag åt tacos och drack ett glsas fvin för att fira att vi varit tillsammans 6 mlånader på lördag.när jamie kom hem vaknade han och villle inte somna om så efter mat, blöjbyte, gos och lek  bäddade jag ner  honon i vagnen ber om ursäkt för röran, jsag lär mig noog snartoch gick på promenad, det ttog inte mer än 5 minuter kninnan han somna : p.ne nu ska ja kolla lite andra bloggar. ha de„ !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0