tis

har varit jätte trött idag.... vaknade som sagt med ångest och kände att det bara var fel, hela dagen var fel.... jamie o jag åkte förbi stefan och hämtade min kamera sen åkte vi till jana. vi skulle på skrivarkurs men vi blev kvar hos jana o hade det bra. sen åt vi på magnus jobb och sen åkte vi tillbaka till henne men denna gången med magnus i sällskap :) hemma hos jana fotade vi jamie en hel del så nu väntar ja på alla iunderbara bilder!!!!! mitt lilla charmtroll

har en hel del ja borde skriva om men jag orkar verkligen inte just nu.... ska laga middag till magnus och mig nu, han kommer snart hem från jobbet. och så ska ja ta alvedon för min ständiga huvudvärk tar kål på mig...

ha de!

Kommentarer
Postat av: Jannika

Hej du! är dum och har fortfarande itne ditt nummer. Ska till bvc imorn igen.. Jillian har itne bajsat på 9 dagar å jag är orolig:S om hon inte får lavemang imorn kan vi ju höras?? ring vid två kanske?

2010-11-02 @ 19:04:44
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Jannika

Vart tog du vägen idag? kom du inte fram till mig eller va du för trött?:S:S min mobil cepa tydligen.. vart har du tagit vägen?:P

2010-11-03 @ 19:08:20
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0