bild-bomb


magen en vecka innan jamie föds - jamie helt nykläckt

nyfödd jamie med stolt gudfar - jamie och homer

jamie och homer - jag får äntligen hålla jamie (på intensiven)

jamie på atridlindgren - plutten innan babyhåret föll av 


jamie gillar fotboll - jamie och homer


jag tänkte ja skulle lägga upp lite bilder. bilden från när jag var på sjukhus är tagen när jamie var två veckor och man upptäckte att det fanns rester kvar av min moderkaka (den hade inte lossnat helt när jamie föddes). jag åkte in med akut blödning och opererades två dagar senare  men det gick inte som man trott och jag fick vända så fort jag vaknat på uppvaket och in på operation igen. jag förlorade tre liter blod och hade så ont där jag låg att jag blev totalbehövad. jag kunde inte ens vicka på tårna, tog ett tag innan jag vågade hålla min lilla prins men som tur var fick stefan bo på sjukhuset med jamie så dem kunde vara hos mig så mycket jag ville.
resten är lite blandande bilder som ja hittade på datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0