fredag morgon

Jamie var så snäll inatt, han vaknade bara en gång och åt vid halv fem sen sov han till kvart över 8 så jag fick ordentligt med sömn :) 
Vaknade när Magnus skulle gå till jobbet och fick en puss men somnade om på direkten.
Jamie vaknade en kvart efter att jag gick upp och som vanligt började han le när jag kom in i hans rum.
Tror att det finns få saker som känns så bra som när min lilla prins ger mig ett leende på morgonen!
vi har myst på morgonen han och jag och snart kommer gudfar Stefan med Homer, och då ska vi leka med honom.
Jamie är så söt med Homer, han skiner upp och slänger sig emot honom, ut med armarna och ett stort leende på läpparna.
Nu ska ja mysa lite till innan Jamie tar sin "powernapp" för då ska ja göra en ordentlig frukost tillmig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0