länge sen

oj oj oj, nu var det länge sen jag skrev....
magnus var sjuk i fredags så han stannade hemma så vi satt i morgonrock och kollade filmer hela dagen så inget skrivande då och sen i lördags fyllde min älskling 21!
vi började morgonen med att han fick frukost på sängen. amerikanska pannkakor, jordgubbar, apelsin, mackor, kaffe, färskpressad juice, champange och tårta :D så härligt  jamie var otroligt lycklig eftersom han fick leka med alt snöre och omslagspapper ! magnus blev jätte glad för presenterna, mat och vinprovning för två och en bok om mat och vin sen fick han även en nalle och ett örngott som det står VÄRLDENS BÄSTA PAPPA på. men jamie kom med presenten om överglänste alla tusen gånger om. mitt i all lek med allt papper tittar han upp  på magnus och säger PAPPA! shit kunde knappt tro mina öron min lilla plutt sa pappa! har nog aldrig sett magnus så glad någonsin.
vi tog det lungt sen och på eftermiddagen gick vi över till magnus föräldrar där det blev mer firande av familjen och några vänner från usa som var på besök. OTROLIGT trevligt. magnus fick ett fiske spö, cd, tallrikar, knivställ, biobiljetter (+barnvakt) och en hatthylla + skoställ :)
i morse var vi alla tre väldigt sega men tog oss upp efter ett tag och städa och diskade. sen kom jana och simon över (jamies gudmor) då fick vi se en hemma video från när vi var typ 12 och vi har nog aldrig skrattat så mycket, jag insåg verkligen hur lycklig jag var med jana och hur hon förgyllde min barndom. tack vare henne kan ja se tillbaka på lyckliga minnen. fan va jag älskar den tjejen. är så glad att hon har träffat simon också för han verkar underbar och han verkar älska henne så som hon förtjänar.

nu på kvällen har luke (en av de från USA 17år gammal) så vi har ätit middag och snackat mass skit hela kvällen och myst med jamie som var helt fachinerad av honom :P

nu sover jamie och ja ska tillbaka till magnus och luke och prata lite mer sen blir det sängen och sen får vi se vad det blir av veckan. allt jag vet är att jag ska kolla till min spiral på onsdag. annars har ja inga planer så vi får se.

ska försöka blogga lite oftare än vad ja gjort de senaste dagarna i alla fall så ni som läser får lite uppdatering :)

ha det!

Kommentarer
Postat av: Jannika

Tack gummanh.. vet du ungefär hur mkt vatten/bekarbonat man ska ha?

2010-10-18 @ 10:34:26
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

aaah jäklar vilken snygg bakgrund du hade! :D

2010-10-19 @ 11:22:58
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Jannika

Ses vi på förskolan imorgon? Kram

2010-10-19 @ 18:13:57
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

shiiit, usa besök och allt. och ett pappa-utrop på sin födelsedag, fan vilken present alltså. <3 hihi!

2010-10-20 @ 00:26:12
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Lauritzmathea

really good site!!

2011-03-12 @ 18:55:28
URL: http://lauritzmathea.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0