lördag kväll

så idag har vi bara tagit det lugnt. magnus pappa kom över med bilen som vi ska ha en vecka :) vi (läs jag) har städat hela lägenhetten och diskat så nu är det ordning här hemma igen efter sjukstugan, o gud va skönt det är!
magnus lagde en jättegod wook till middag och till det blev det varsit glas alkoholfritt vitt vin:)
nu ska vi kolla på film och sen blir det sängen och sova.

i morgon (om 14 timmar) kommer min bästa vän/jamies gudfar äntligen hem från usa så då ska vi dit o prata ifatt och kolla på NFL. längtar efter min bästis! känns som om man är tolv igen och ska ses igen efter ett långt lov.... :D

vi alla tre har blivit friska under dagen så nu mår vi bra, var underbart att kunna äta nått, och något annat än blåbärssoppa eller yougurt :P

rutinerna är tillbaka och jamies säng står i hans rum igen, skönt att allt är som vanligt.

hoppas ni har en bra helg nu ska ja mysa med mina killar i soffan innan den lille somnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0