måndag kväll

Det var jättekul att träffa jamie farmor och farfar. kändes lite mindre stelt denna gången. Jag han ju inte lära känna dem så bra innan Jamies biologiska pappa drog  men det känns som sagt bättre och bättre.

blev inte att åka till stefan eftersom det blev så sent hem från kista. tur var väll kanske de eftersom jag deckade när jag kom hem...sov i två timmar på soffan. det verkar som om jag håller på att bli förkyld...har haft ont i halsen om mornarna ett tag nu men det är inget som bryter ut...får väll se vad det blir av de. men trött blir jag i alla fall av det. Känns som om jag sover mer än Jamie på dagarna....

Träningen fick också struntas i eftersom jag inte känner mig helt hundra och har sån träningsvärk att ja knappt kan gå...dessutom låg jamie och sov när magnus skulle till gymmet och det känns inte rätt att väcka honom bara för att ja ska träna.

Innan jag träffade familjen jonsson (farmor/farfar/fastrar)så tog jag en runda i Kista centrum om handlade lite grejer inför lördag när magnus fyller år. mjöl m.m. till amerikanska pankakorna han ska få till frukost och miniflaskan mouserande han ska få ( "champangefrukost" ).
sen blev det även en till liten present från jamie till honom.
Jag hittade och köpte även en liten tvättkorg till jamies rum i massa färger. var igentligen en papperskorg men det är perfekt som tvättkorg i hans rum och så hittade jag en trippelram i grönt till hans rum som jag ska sätta bilder på hans gudföräldrar i ( han har tre stycken stefan, ella och jana)

just nu far jamie runt i gåstolen här i vardagsrummet och är övertrött så snart kommer han bli gbällig och då blir det bums i säng.
lägger mig nog själv så snart han har somnat. ska upp tidigt i morgon.

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0