nehe...

Stefan har fortfarande inte kommit hit med homer... Vi pratade igår och då sa han att han skulle komma på morgonen efter jobbet emn det verkar som om nått kommit ivägen.
Jag har ju självklart inte heller fyllt påmobilen så jag kan inte ringa och se vad de e som händer...Men men han ringer väll snart.

Magnus ringde från jobbet och berättade att han inte kommer sluta 14 som han skulle eftersom de andra två är sjuka så måste han vara kvar till stängning, suck! men så är det...

Anna och Ella ska komma över ikväll och äta middag och träna med mig och magnus på gymmet. hoppas att Jamie är lika duktig på barnpassningen denna gång. som tur är det bara en timme han behöver vara där, och personalen är underbar mned honom. sist bytte en av tjejerna där till sig ett extrapass bara för att få vara mer med jJamie.
Min lilla prins är redan värsta tjejtjusaren :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0