onsdag kväll

jamie vaknade vid kvart i sju så vi lekte lite med hans leksaker och myste i soffan medans jag små tittade lite på vakna. men vid halv nio bar det av, bort hemmifrån....

Emma och hugo skulle inte med till öppna förskolan eftersom lilla hugo var förkyld (stackars plutt! ) dock lämnade ja vår nyckel hos dem eftersom magnus skulle komma hem tidigt och ja skulle va borta (vi har just nu bara en nyckel). sen åkte vi till öppnaförskolan och lekte med alla barnen och jamie

kämpade och höll sig vaken till halv 12...då deckade han :P
när han vaknade åkte vi iväg till kista där jag träffade min läkare från graviditeten <3 berit, hon är helt underbar! jag fick en tid till henne om två veckor då vi ska prata och skriva en remiss till kirurg ( mina bröst är totalt förstörda efter  graviditeten och det skiljer 5cm + dem är helt olika i form + det går ej att hitta bh pga av mitt vänstra bröst m.m.)

efter pratstunden så träffade jag en sköterska som kollade min spiral, allt såg bra ut! och så passade hon på att ta mitt Hb eftersom det varit dåligt förr men trot eller ej (jag kan inte fatta att det är sant) mitt Hb var 143!!! yeayh me!

efter det tog vi en titt förbi jamies farfar (biologiska) ingen av de andra var tyvärr hemma men det var trevligt i alla fall. kul för jamie att träffa honom och som vanligt blev han bortskämd denna gången med gossedjur i alla olika förmer ( en 4 gånger större än honom)

sen till kista galleria för att köpa blommor och vidare till magnus mammas moster som fylller år på fredag. passade på att säga grattis i förskott och tacka för de söta kläderna som jamie fick av henne.

efter allt detta bar det av hem till magnus.

Jag skulle igentligen ha tränat idag men jag var på tok för trött... (uppe tidigt och gjort mycket + att mensen kom idag) så jag orkade inte träna... :( det fick bli två filmer i soffan med magnus. jamie låg och sov men vaknade lagom till andra halvan av filmen.

efter filmerna satt magnus och jag i soffan och bara ängnade 100% uppmärksamhet på jamie och myste!

Magnus som ska upp tidigt och jobba i morgon gick och lade sig för ett tag sedan men eftersom jamie inte ville sova har jag varit uppe med honom och lekt i hopp om att han skulle bli trött. Min lilla ligist tyckte dock att det var roligare att klättra, bita i mammas axel och testa rösten lite och se hur högt man kan komma upp i fallsette (?)

Nu sover min lilla prins och jag ska gå och lägga mig brevid min underbara sambo. i morgon ska jamie och jag lämna tillbaka magnus föräldrars bil vi fått låna men vad som händer mer vet jag inte riktigt ;)

sov gott!


Kommentarer
Postat av: Jannika

visst ska du med på måndag? jag antog det iaf.. åker vi samma tåg du jag och emma?:)

2010-10-21 @ 08:03:20
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0