söndag

så natten för jamie var inte lätt, tror det är tänderna som spökar. eftersom det var min natt att "vila ut" så tog magnus hand om lillen hela natten, stackarna sov ingen av dem...:(
idag kom stefan hem! så om 2 timmar ska ja o jamie dit och umgås o ta igen all tid vi missat, och jamie ska få presenter från gudfar som skämmer bort honom något ofantligt :P
sen blir det till att titta på NFL :) magnus stannar hemma för att sova och vila innan han ska upp tidigt i morgon och jobba. vettigt av honom men trist att han inte kommer med till stefan. aja hade jag varit honom hade jag nog gjort samma sak.
och idag får jag tillbaka min kamera!!!! så snart kommer det upp bilder :D

ne nu ska ja passa på att umgås med älskling medans jamie sover och innan vi ska åka. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jannika

HAHA ja d går ju itne riktigt att jämföra.. Jillian ammar ju också liksom..

2010-11-01 @ 10:00:15
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0