torsdag

inatt sov inte jamie...han var vaken i över två timmar mitt i natten...men nu sover han sin första middag och när han vaknar ska vi över till magnus föräldrar och lämna bilen o eventuellt äta lite lungg med dem.

Jag ska in till stan och fixa min navel piercing. jamie sparkade så mycket på den när ja gjorde den så den ville inte läka så jag fick ta ut dem men dem har lovat att göra om den gratis åt mig så idag bär det av till ANT i gamlastan.

kanske får vi sällskap av alex detåterståratt se men han är ledig idag så vore kul att ses.

magnus slutar vid halv 4 idag så blir nog till att göra sällskap hem:) och sen vet jag inte vad som händer..

när man har barn blir det ju inte alltid som man planerar så vi får seikväll hur mycket somblev gjort och hur mycket som blev ändrat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0