torsdag kväll

som jag trodde innan blev dagen inte riktigt som jag trodde :P

vi tog bilen till magnus föräldrar och lämnade den samt lite tvätt, men varken marie eller orwar var hemme. deras vänner familjen rudberg från usa var där så vi stannade ett tag och pratade med dem sen bar det av till stan.

vi tog en promenad från centralen till vasastan. där mötte vi ronnie och åt lunch på Tegners Gämställe, en underbart mysig liten resurang där jag jobbade förut. lammfärsbiffar med potatis sås och tsatziki blev det :)

efter det bar det av till gamlastan för att göra om min piercing i naveln på ANT.
som vanligt var alla där glada :) stod och snackade skit och jamie blev beundrar till tusen! så söta dem var :)
Magnus slutade tidigare än vad jag trodde så han mötte upp oss där.

påvägen hem handlade vi lite köttfärs och grönsaker till middagen och så gick vi förbi apoteket och hämtade ut jamies ersättning.
På tåget blev jamie hungrig och fick äta lite "riktig" mat eftersom de e så struligt att blanda till ersättning på tåget.

När vi kom hem tog magnus o lekte med jamie medans ja somnade på soffan. blev jätte trött och kände mig febrig vilket jag tror beror på att jag bara fått strax över 3timmars sömn inatt....

Nu håller jag på att fixa med middagen så snart ska vi äta, magnus och jamie leker i vardagsrummet och magnus försöker lära jamie vad nej (aj aj) betyder eftersom jamie fått för sig att han vill riva ur alla dvdér ur tvbänken.
dem har sin lilla fajt vill ja lova eftersom jamie bestämt vet vad han vill och börjar gråta när han inte får som han vill....(spännande de kommer bli när han får sin 2års trots ;) )

ne nu får de räcka med skrivande för tillfället, ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0