torsdag kväll

Nu är vi hemma från en nybörjar-träning i regn, massor av regn!
jamie fick stanna hemma med farmor och ha det bra i värmen medans jag och magnus stod och skrek lite på killarna :P ne men skämt och sido det var riktigt kul och jag blev glatt överraska över att se hela 12 killar där.
både magnus och jag hade haft lite dålig dag så  det var skönt att få skrika lite och magnus fick smälla en del också ;P

inna vi åkte på träning så var jag som jag berättade innan med stefan (min bästa vän och jamies gudfar) i arninge och tittade på lite tapeter och golv inför hans kommande renovering.fick i alla fall lite insperation :) sen åt vi på max och jagåkte förbi babyland och fick ny syflette (stavning?) till vagnen och ny klädsel. så nu har vi en svart vagn.
Vi ville ju från början ha vagnen i svart men den var helt slut och skulle inte komma in på så länge när vi köpte vagnen så vi tog en kaki färgad, men nu har vi den färg vi tänkt oss från början och som tur är passar skötväska med mera jättebra med det svarta.

I morgon ska vi vara hundvakt till stefans hund Homer så vi tänkte ta en ordentlig promenad och förhoppningsvis svänga förbi magnus föräldrar  och fixa med våran tvätt som är där, eftersom vi inte har någon tvättnyckel till vår tvättstuga än...måste få lite rent. jamies garderob sinar och min kära sambo har inga rena underkläder kvar så han får gå utan den stackaren.

hade tänkt gå på underbarabarn mässan på lördag bla för att få tag på en "provsmaknings"-napp men tror att det blir till att be emelie köpa en åt mig eftersom hon ska dit och sen vara hemma med älskling. kan va braatt spara lite pengar och sen har vi ju inte så mycket tid så det kan va skönt...även om planen just nu är att städa...ska kolla med emma och jannika om vi kanske kan ses också, de vore kul!

ne nu ska ja få min övertrötta prins att somna så jag kan krypa ner hos älsklings sambon min ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0