torsdag

idag var ja uppe vid halv sex, pigg som jag vet inte vad och jamie sov så söt :) tränade igår och gick från gymmet lycklig. nu börjar det gå bra och jag känner verkligen attträningen går bra.

idag ska ja och jamie träffa hans gudfar stefan och titta på tapeter till han sovrum inför hans renovering, får se om vi hittar något bra.

ikväll blir det amerikansk fotboll på bergshamra igen för nybörjarna, ska bli kul att se hur många vi blir idag. jamie får sitta i babybjörnen på magen efteraom jag ska hjälpa till att hålla i lite övningar, inte många barn som kan säga att dem coachat vid 7 månaders ålder :P

tror jag ska försöka städa lite också men vi får se, annars får jag göra det i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0