vakna!

så jamie vaknade vid tjugo i fem i morse och tyckte det var dags att kliva upp. jag gick och blandade mat medans han låg i vår säng med magnus och morgonmyste.
passade även på att ta en cigg och gissa hur förvånad jag var när det var vitt överallt!
snö...även om jag saknar solen och värmen känns det lite mysigt med snö och vinter. varmt te och mys i soffan under en filt :)

utråkad som jag var när lillen vaknat satte jag mig framför tv´n och tittade på vakna ( brukar bli det jag gör på morgonen) men idag fick jag för mig att ringa in när de efterlyste fula/ångrade tatueringar och jag kom fram :P
fick berätta om mitt hjärta med ekg på handleden, den som ser ut som en treåring ritat som jag ska försöka fixatill för 5 gången nu på måndag....
Ella ringde så fort jag lagt på och krattade förtjust över att hon just hört mig på tv :P

idag ska ja o jamie bara ta de lugnt och ikväll blir det middag hos magnus föräldrar. magnus slutar vid två men får se om han kommer med på middagen för hanhåller på att bli sjuk så han kanske stannar hemma och kurerar sig så han e frisk i morgon när de ska iväg och skjuta med jobbet. (160 skott hagel var)

nu ska ja kolla lite mer på vakna och äta frukost innan lillkillen vaknar.

Kommentarer
Postat av: E

hihi

2010-10-22 @ 14:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0