ikväll/natt jar vi haft barnvakt. Jamie ha...

ikväll/natt jar vi haft barnvakt. Jamie har fått vara hos magnus föräldrar. Magnus och jag gick på date på resturangen peppar, en nästan läskigt amerikansk resturang med helt otroligt god mat. Var underbart att få gå på date med min underbaratse! Sen bar det av hem men innan vi han åka långt så hörde stefan av sig och magnus fortsatte hemmåt medans jag vände in mot stan. Först åkte jag till anna där jag fick låna lite kläder, smink och anna ordnace mott hår. Sen bar det av till debaser medis där jag mötte upp stefan, vera och veras vän sofie. Helt oväntat var det rockabilly-kväll. Jag kände mog minsta sagt malplacerad men efter ett par öl insåg jag att de var en sjukt kul upplevelse pch hör och häpna -jag till och med dansade!!!!! - men nu är klockan mycket och jag längtar på tok för mycket evter min sambo.....känns som en evighet innan ja kommer hem men nu kommer iaf tåget, sen e de bra bussen kvar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0