nu är vi påväg hem till magnus. Jamie har ...

nu är vi påväg hem till magnus. Jamie har bara sovit middag i en kvart sammanlagt på hela dagen och borde vara jätte trött men icke! Han vill inte somna..... Får se hur detta slutar men om inte annat kommer han nog sova gott i natt. Jag har ringt ett av de två samtal jag skulle idag men personen jag sökte gik inte att få tag på trots att jag ringt flera gånger...... Men men de e bara att försöka i morgon igen... Bara för ja sa ztt jamie vägra somna så somna han nu, hahahaha sötnöten nummer ett!!!
Imorgon ska jag pÃ¥ lunch med patrick i alla fall men jag funderar på att bjuda hem honom till oss istället. E kanske skulle resultera i att jag tillslut städade det sista xom aldrig verkar bli gjort? Aja nu ska jag läsa min bok i alla fall, liftarens guide till galaxen ( ja vet att ja e lite efter som sett vilmen först sen väntar ett par år innan jag läser boken....) bjuder på en bild av jamie också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0