nu har jag äntligen en telefon det går att...

nu har jag äntligen en telefon det går att skiska medelanden ifrån. Så nu kan jag blogga igen :) idag har jamie gått mer än någonsin, 25 steg irad blev det idag helt på egen hand! Snart springer han väll :P jamie och jag gick förbi junibackens dagis där det är meningen att han ska börja då snart det finns plats, vilket verkar vara i augusti.... Men men personalen var i allafall helt undernar och vårat val av förskola känns helt rätt! Jamie lekte med de större barnen medans jag stod och pratace och blev jätte arg och skrek och försökte åla sig loss nnär jag tog upp hpnom för att vi skulle gå så han verkar också godkänna det! I morgon ska kag ficka med mattias och sen på kvällen e de fotbollsträning och denna gång får jamie följa med. Aja nu ska jag va social med min familj så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0