filmkväll

blev en hel ndel handlande för mig men som jag sa innan så fick sambon och lillplutten stanna hemma.
när jag kom hem packade vi upp allt o jamie hjälpte till med att plocka upp alla burkar min gullunge! kan inte fatta att tiden går så fort och han har blivit så stor....
efter de gjorde jag hemma gjorda köttbullar och egengjort potatismos till middag. jamie åt två köttbullar sen tröttnade han och fick äta två nektariner istället vilket han älskade! han blev helt galet förbannad när jag skule ta kärnan ifrån honom men lugna snabbt ner sig när han fick en ny :P  
jamie somnade vid nio och magnus och jag har haft myskväll med rabarber/jordgubbspaj jag lagat och hägendaz strawberrys and cream och tittat på film. take me home (tonight) tror jag den hette. riktigt bra var den i alla fall och jag log igenom största delen av filmen. en riktigt bra "må bra" film som ja verkligen kan rekomendera.
imorgon får vi se vad som händer kanske blir att åka med hela lilla familjen in till stan och titta på RB-lådbilsrace men som sagt vi får se. sambon e sjukskriven och jag har sommarlov med jamie så vi tar dagarna som dem kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0