planer

ne dagens planer ändrades eftersom vädret ser så osäkert ut känns de inte som en bra ide o dra till stan så istället blir det till att åka till täbycentrum där vi ska lämna en hårtrimmer som pajjat samt mitt paraply som visade sig vara trasigt när jag köpte de....suck! aja nu får ja iaf nytt och helt :) vid sju ska magnus ut och springa med några av kilarna från fotbollen så då får jag och jamie en hemma kväll själva, om jag känner jamie rätt blir det nog en massa lek och spring :)

just nu ålar jamie runt på golvet och är sur för han inte får leka med min dator men mest handlar de om att han är hungrig...fixat o klart pappa magnus matar och jamie är nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0