tränat

idag tog vi de bara lungt på morgonen men vid lunch bestämde vi oss för att träna både magnus och jag men istället för att lämna jamie på barnpassningen fick han vara med farfar och leka i trädgården :)
jag har ju inte tränat sen i september så de var lite trögt att komma igång men till min stora förvåning kunde jag ta alla vikter jag tog senast och till och med höja en del så det känndes sjukt bra att jag inte tappat nått....förutom konditionen...den var fan ett skämt...menn det blir nog bättre nu när jag kommer igång.
ska försöka fortsätta träningen så ja e där 3 gånger i veckan iaf. då kanske min rygg tillslut blir bra. (man kan ju hoppas iaf)

efter gymmet cyklade vi och hämtade jamie som sprang runt naken o lekte med lilla poolen på tomten. han älskar verkligen att vara där och var inte direkt sugen på att åka hem.
på hemvägen blev de till att cykla med högt tempo eftersom lillplutt började putta på magnus om de gick för långsamt så vi får väll se de som lite extra träning :P

nu sover jamie middag och magnus och jag har precis ätit lite grann, jag ska lägga mig o vila lite eftersom jag blir helt slut av all värme o träningen men sen blir de till att åka och handla lite ikväll, behöver fylla på kyl och frys med lite småsaker så de ska göras. men magnus får stanna hemma med jamie eftersom dem helt ärligt bara kommer vara mest ivägen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0