13-06-11

inget internett hemma än men nu e jag hos stefan så jag snodde hans nät.
 imorse skjutsade ja magnus till sjukan eftersom hans armbåge och handled är trasiga så pass att han inte kan jobba. sen åkte jag och jamie vidare till jamies gudfar och min bästa vän stefan.
vi började med en 2 timmars promenad runt vid vattnet och jamie hittade på massa bus vilket inkluderade att jaga stefans hund homer och springa till och från vattenspridaren :)
nu tar vi en kaffe hos stefan och jag väntar på att magnus ska höra av sig om vad de är för fel och sen blir det beach volleyboll nere på hägernäs strand med´anna och gänget :) ska försöka få tag på sandra fån skolan och se om hon vill komma förbi oxå :) men nu ska ja va social

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0