gårdagen, fotboll, sömn och hat

blev inget smsbloggande igår heller eftersom de tydligen inte fungerar än....spelar ingen roll hur jag skickar med koder, id eller nått de vill bara inte... Igår var vi på fotbollen iallafall. Rätt lag van och sällskapet va minst sagt trevligt. Men min syster, hennes, man och dotter var där... Dem började gå mot läktaren men när dem såg mig backade dem och ställde sig en bra bit bort aja men sen när solen försvann från dem hörde jag min syster dotter be om att få gå till solen där de var varmt men då svarade min syster att hon (snart3) fick gå själv för mamma vägrade gå dit...konstig solen var där jag var. Jag kan inte fatta hur bar slig man kan vara som 30årig mamma. Oavsett hur illa hon tycker om mig... Fan hon är väll vuxen nog att kunna sitta på samma läktare som mig, de behöver inte sitta brevid men i hennes värld är det som om de finns nån ''minst 60 meter'' imellan regel... Hennes dotter min systerdotter sprang runt och lekte och titta på mig och log, sa titta, titta på mig när jag hoppar! Fan ville bara berätta att jag va hennes moster och att jamoe är hennes kusin men stackars barn kommer väl bli förvirrad till tusen när hennes mamma sen nekar allt o säger att jag är en knäpp främlig för de skulle verkligen inte förvåna mig om hon gör.... Men iaf jaie somnade på tåget hem och vaknade inte ens av att jag klädde av honom, inte av att jag bytte blöja eller tog på honom pyjamasen :P dock slocknade jag lika fort när M gjorde mat och ja bara skulle lägga mig o vila lite på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0