lördag

har försökt smsblogga sen senasste inlägget men mobilen o bloggen ville inte sammarbeta....tror dock att jag fixat de nu med hjälp av blogg.se så kanske kommer lite mer inlägg snart :)

dagen började jätte bra med en pigg liten jamie som glatt lekte i lugn o ro. vi klädde på oss och tog homer (vi e hundvakt idag) och gick ut på en morgon promenad. har insett att vagnen inte behöver va med jämt eftersom jamie mer än gärna går så den lämnade vi hemma o jamie knatade på. kastade massa boll med homer och jagade honom och skratta så han kiknade nr homer hoppade för att fånga bollen :) sen gick vi hem och hjälptes åt att göra frukost och väkte m som låg och sov. men det blev att sova tidig middag för lillen då han vr helt slut. ivanliga fall sover han vid halv tolv men idag somnade han vid halv tio . när han har vaknat blir det lunch och sen en promenad o efter de bär det av på fotbollsmatch på bergshammra för att hejja på bulls i kvalmatchen.

ska försöka plugga lite nu men hittar  ingen motivation alls....inte alls sugen på att plugga....
men en bra sak vi hade prov i med-grundkurs i torsdags och jag kunde svara på ALLA frågor så nu håller jag tummarna för ett mvg, fick även tillbaka min 6 sidors uppsats om KOL med ett MVG! så stolt!

ne plugga va de ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0