tisdag morgon 13sep

20110913557 (MMS)

idag fick jag sovmorgon eftersom magnus skulle till gymmet innan jobbet vid 7. Fick sova ut till halv sju och när jag klev upp hade jamie ren blöja, fått frukost och sprang nöjt runt och lekte :) jag fick i mig frukost, så sa vi hej då till pappa m och vinkade i dörren, klädde på oss ocn jag packa skolväska och lunchlåda sen var det på med rengkläderna och dags för promenad till dagis meden glad jamie. Lämningen gick bättre än förra veckan och han gnällde bara lite när jag gick. Jag han prata med m om hur lämningen gått o nu sitter ja på tåget påväg till skolan. ”rappoterade” till farmor marie om hur de gått eftersom hon ska hämta jamie idag då jag slutar sent och m o jag ska fixa med internettkabeln när vi kommer hem så vi slipper ha den liggandes i hela lägenheten. Idag blir det rehabilitering och habilitering på förmiddagen och efter lunch blir det redovisning på grupparbetet i lindrande vård (andnöd). Ikväll blir de dessutom till att plugga när lillplutten har lagt sig så att veckans läxor blir klara o så jag kan allt i för provet i medicinsk grundkurs jag har på torsdag. En hel del o göra men så e livet som mamma, sambo och undersköterske student ;) men f*n vad jag trivs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0